martes, 27 de octubre de 2009

Treballar amb "Google maps"


Ver Vinaròs en un mapa más grande


¿COM HO HE FET? i ¿QUÈ HE APRÉS?

El primer que het fet ha segut entrar a Google maps i investigar per alli com es feia un mapa, ja que el conte amb google ja el tenia creat. Després d' averiguar on havia d'entrar m' he posat a fer-lo. ¿Quin ha segut el meu problema? Doncs que no m'aclaria per inserir la fotografia des del flickr, havia inserit el HTML però no m'eixia, i amb l'ajuda dels meus companys em vaig adonar que al escriure una petita descripció del lloc havia borrat algun signe del HTML que no em permetia veure la imatge.

Una vegada inserides les fotografies en els diferents llocs escollits, el que he fet ha segut anar una per una comentant el que he cregut, tot i que en alguns llocs no he trobat gaire informació i ha quedat un poc "pobre".

Finalment (i també amb l'ajuda dels companys perquè no s'havia com es feia ), m'han ensenyat com es feia un enllaç, dins del text de la imatge, amb un altra pàgina web.

Poc a poc he anat fent-lo i m'anava resultant cada volta més fàcil ja que s'havia com fer les coses. Al principi no em veïa molt capaç de poder crear un mapa però ja veig que investigant un poc per la red i amb l 'ajuda dels companys no ha segut tan difícil com pareixia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario